Rezultate așteptate

REZULTATE DE PROIECT

 pentru 2 membri din echipa managerială, 2 profesori de limba engleză, 5 profesori de cultură generală și 5 profesori de cultură de specialitate sunt:

  1. Nivel crescut de cunoștinte în domeniul strategiilor inovatoare de management și de predare, în concordanță cu dimensiunea europeană;
  2. Nivel dezvoltat de competențe digitale și de comunicare în limba engleză pentru accesarea cunoștințelor și resurselor inovatoare, disponibile în mediul educațional European;
  3. Acces crescut la bune practici din spațiul educațional și cultural European în domeniul strategiilor inovatoare de management și de predare;
  4. Motivație crescută de implicare activă în dezvoltarea personală și profesională în context European, individual și în cadrul grupului.

 

REZULTATE DERIVATE DIN PROIECT:

  1. Cel puțin 4 parteneri europeni identificați de participanți în cadrul mobilităților;
  2. Patru instrumente educaționale (Management și predare inovatoare bazate pe colaborare și internaționalizare, English Language Teaching Challenges in the 21st Century; Phenomenon teaching bazat pe predarea interdisciplinară și utilizarea instrumentelor TIC; Managementul carierei elevului VET în contextul oportunităților existente la nivel european)
  3. Atitudine deschisă în relația manager-profesor-elev-familie-comunitate în spiritul promovării educației bazate pe motivație, comunicare și colaborare;
  4. Rezultate școlare îmbunătățite la evaluările curente și la examenul de bacalaureat și grad crescut de inserție profesională de succes a absolvenților pe piața muncii;
  5. O echipă de proiect instruită cu privire la metodologia de implementare a proiectelor europene, capabilă să aducă schimbare la nivelul colegiului pe termen mediu și lung;
  6. Grad de atractivitate crescut al colegiului nostru la nivelul comunității locale.

 

REZULTATE GENERICE DE ÎNVĂȚARE:

– Cunoștinte îmbunătățite despre alte sisteme educaționale europene;

– Competențe dezvoltate de utilizare a strategiilor inovatoare de management și de predare;

– Competențe dezvoltate de utilizare a limbii engleze colocviale de către toți participanții și a limbii engleze la nivel avansat de către profesorii de limba engleză;

– Competențe dezvoltate de utilizare a instrumentelor TIC atât ca mijloc de comunicare, cât și ca mijloc de prezentare;

– Competențe dezvoltate de utilizare a metodelor de învățare prin cooperare și a metodelor participativ-active bazate pe creșterea motivatiei;

– Motivație crescută atât pentru dezvoltarea personală și profesională proprie, cât și a elevilor;

– Competențe dezvoltate de transfer și integrare a modelelor de bune practici din alte instituții educaționale europene în propriul sistem educațional;

– Competențe dezvoltate de networking care să conducă la dezvoltarea de proiecte eTwinning și parteneriate strategice KA2.

 

REZULTATE SPECIFICE DE ÎNVĂȚARE:

  1. Până la finalul proiectului, 1 director și un membru al Comisiei CEAC vor:

– dezvolta competențe de leadership educațional în concordanță cu dimensiunea europeană;

– analiza strategiile de management prin raportare la strategii inovatoare ale secolului 21;

– observa și aplica modele de bune practici din instituțiile similare finlandeze;

– lucra eficient în echipă în vederea rezolvării de probleme printr-o implicare mai activă a personalului de middle management;

– lua decizii pe baza comunicării interpersonale și a colaborării;

  1. Până la finalul proiectului, 2 profesori de limba engleză vor:

– genera experiențe creative de învățare a limbii engleze;

– utiliza o gamă variată de metode și tehnici: jocul de rol, activități bazate pe teatru și comunicarea nonverbală, povestirea colaborativă pe grupe de lucru, discuții și interviuri;

– utiliza scrierea creativă și literatura în activitățile de predare-învățare-evaluare;

– utiliza limba engleză în contexte reale și autentice de comunicare;

– fi capabili să se documenteze, să investigheze, să inițieze și să implementeze proiecte și parteneriate europene viitoare.

  1. Până la finalul proiectului, 5 profesori de cultură generală vor:

– integra eficient cele mai noi instrumente TIC în activitățile de predare-învățare-evaluare;

– identifica modele de bune practici în instituții similare din Spania;

– utiliza Web 2.0, Twitter și blog-uri în activitățile de predare-învățare-evaluare realizate pe grupuri mici;

– crește implicarea elevilor în activitatea de la clasă încurajându-i să devină responsabili pentru propriul proces de învățare;

– îmbunătăți tehnica lucrului în echipă prin utilizarea platformei eTwinning.

  1. Până la finalul proiectului, 5 profesori de cultură de specialitate vor:

– utiliza motivația ca și concept cheie în creșterea calității în educație;

– utiliza motivația ca factor generator de interacțiune în cadrul activităților de predare;

– utiliza eficient elementele specifice de proiectare a activităților sau cursurilor VET;

– proiecta un plan de cooperare între școala și industria ospitalitatii/textilă;

– valoriza avantajele oferite de cooperare între instituții similare utilizând platforma eTwinning.