REZULTATE DE PROIECT
pentru 2 membri din echipa managerială, 2 profesori de limba engleză, 5 profesori de cultură generală și 5 profesori de cultură de specialitate sunt:
- Nivel crescut de cunoștinte în domeniul strategiilor inovatoare de management și de predare, în concordanță cu dimensiunea europeană;
- Nivel dezvoltat de competențe digitale și de comunicare în limba engleză pentru accesarea cunoștințelor și resurselor inovatoare, disponibile în mediul educațional European;
- Acces crescut la bune practici din spațiul educațional și cultural European în domeniul strategiilor inovatoare de management și de predare;
- Motivație crescută de implicare activă în dezvoltarea personală și profesională în context European, individual și în cadrul grupului.
REZULTATE DERIVATE DIN PROIECT:
- Cel puțin 4 parteneri europeni identificați de participanți în cadrul mobilităților;
- Patru instrumente educaționale (Management și predare inovatoare bazate pe colaborare și internaționalizare, English Language Teaching Challenges in the 21st Century; Phenomenon teaching bazat pe predarea interdisciplinară și utilizarea instrumentelor TIC; Managementul carierei elevului VET în contextul oportunităților existente la nivel european)
- Atitudine deschisă în relația manager-profesor-elev-familie-comunitate în spiritul promovării educației bazate pe motivație, comunicare și colaborare;
- Rezultate școlare îmbunătățite la evaluările curente și la examenul de bacalaureat și grad crescut de inserție profesională de succes a absolvenților pe piața muncii;
- O echipă de proiect instruită cu privire la metodologia de implementare a proiectelor europene, capabilă să aducă schimbare la nivelul colegiului pe termen mediu și lung;
- Grad de atractivitate crescut al colegiului nostru la nivelul comunității locale.
REZULTATE GENERICE DE ÎNVĂȚARE:
– Cunoștinte îmbunătățite despre alte sisteme educaționale europene;
– Competențe dezvoltate de utilizare a strategiilor inovatoare de management și de predare;
– Competențe dezvoltate de utilizare a limbii engleze colocviale de către toți participanții și a limbii engleze la nivel avansat de către profesorii de limba engleză;
– Competențe dezvoltate de utilizare a instrumentelor TIC atât ca mijloc de comunicare, cât și ca mijloc de prezentare;
– Competențe dezvoltate de utilizare a metodelor de învățare prin cooperare și a metodelor participativ-active bazate pe creșterea motivatiei;
– Motivație crescută atât pentru dezvoltarea personală și profesională proprie, cât și a elevilor;
– Competențe dezvoltate de transfer și integrare a modelelor de bune practici din alte instituții educaționale europene în propriul sistem educațional;
– Competențe dezvoltate de networking care să conducă la dezvoltarea de proiecte eTwinning și parteneriate strategice KA2.
REZULTATE SPECIFICE DE ÎNVĂȚARE:
- Până la finalul proiectului, 1 director și un membru al Comisiei CEAC vor:
– dezvolta competențe de leadership educațional în concordanță cu dimensiunea europeană;
– analiza strategiile de management prin raportare la strategii inovatoare ale secolului 21;
– observa și aplica modele de bune practici din instituțiile similare finlandeze;
– lucra eficient în echipă în vederea rezolvării de probleme printr-o implicare mai activă a personalului de middle management;
– lua decizii pe baza comunicării interpersonale și a colaborării;
- Până la finalul proiectului, 2 profesori de limba engleză vor:
– genera experiențe creative de învățare a limbii engleze;
– utiliza o gamă variată de metode și tehnici: jocul de rol, activități bazate pe teatru și comunicarea nonverbală, povestirea colaborativă pe grupe de lucru, discuții și interviuri;
– utiliza scrierea creativă și literatura în activitățile de predare-învățare-evaluare;
– utiliza limba engleză în contexte reale și autentice de comunicare;
– fi capabili să se documenteze, să investigheze, să inițieze și să implementeze proiecte și parteneriate europene viitoare.
- Până la finalul proiectului, 5 profesori de cultură generală vor:
– integra eficient cele mai noi instrumente TIC în activitățile de predare-învățare-evaluare;
– identifica modele de bune practici în instituții similare din Spania;
– utiliza Web 2.0, Twitter și blog-uri în activitățile de predare-învățare-evaluare realizate pe grupuri mici;
– crește implicarea elevilor în activitatea de la clasă încurajându-i să devină responsabili pentru propriul proces de învățare;
– îmbunătăți tehnica lucrului în echipă prin utilizarea platformei eTwinning.
- Până la finalul proiectului, 5 profesori de cultură de specialitate vor:
– utiliza motivația ca și concept cheie în creșterea calității în educație;
– utiliza motivația ca factor generator de interacțiune în cadrul activităților de predare;
– utiliza eficient elementele specifice de proiectare a activităților sau cursurilor VET;
– proiecta un plan de cooperare între școala și industria ospitalitatii/textilă;
– valoriza avantajele oferite de cooperare între instituții similare utilizând platforma eTwinning.